A túloldalon is meglegyen a „love”

2012. augusztus 02 10:34

Divatos kifejezés ma a love-brand. Ma mindenki azt akar építeni szinte mindenből. Olyat akar a megrendelő, mert hallotta, hogy az a menő és a reklámügynökség is egyből azt javasolja „csináljunk belőle love-brandet!”

Pedig love-brandet nem lehet mindenből csinálni és nem is az ügynökség csinálja bármiből. Azt a vevők csinálják „valamiből”, ami arra érdemes. Reklámmal, megfelelő kommunikációval hozzá lehet valamicskét tenni (sőt!), de annál sokkal fontosabb, hogy a túloldalon, az alkotó, gyártó, szolgáltató oldalán is meglegyen a „love”. Hogy a túloldalon az a termék, vagy szolgáltatás igazi jómunkával készüljön, mert az átjön a vevőnek mikor találkozik vele.

Shop-Assistant_Catherine-Yeulet_i1.jpg                                  istockphoto.com/Catherine Yeulet

És nem kell ennek nemzetközileg ismert, valódi nagybetűs márkának lennie, lehet az a sarki pék, vagy a zöldséges is.

Mert ahogy Seth Godin is mondja: It's easier to love a brand when the brand loves you back.

A bejegyzés trackback címe:

https://jomunkaprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr904691879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása